Čtvrtek 08. květnaSvátek má Venku je 12 °C, Oblačno

Hokejová reprezentace přišla o účty na sociálních sítích. Ztratila 675 tisíc sledujících

CNN Prima News Před 1 rokem

„BPA sport marketing po téměř 15 letech končí v pozici výhradního marketingového partnera hokejové reprezentace. Od 1. července 2023 již nebude pokračovat ve spolupráci se současným vedením českého hokeje,“ uvedla společnost. Svaz loni v prosinci po rozsáhlém auditu oznámil, že v červnu spolupráce skončí. Mimo jiné tak přišel i o správu účtů na sociálních sítích.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Hokejový král Pastrňák. Pošesté vyhrál anketu Zlatá hokejka, předčil i legendárního Haška

Oficiální účet hokejové reprezentace měl na Facebooku 158 tisíc sledujících, na Instagramu dokonce 258 tisíc, na Twitteru 103 tisíc a na TikToku 156 tisíc sledujících. V součtu tak svaz přijde necelý rok před domácím šampionátem v Praze a Ostravě zhruba o 675 tisíc sledujících.

Společnost BPA sice se svazem jednala o možných variantách provozování účtů, jenže neúspěšně. „Vedení českého hokeje se rozhodlo neakceptovat ani jednu z nabídek a pokračovat svou vlastní cestou,“ uvedla.

Podle generálního sekretáře ČSLH Jana Černého byla důvodem vysoká cena. „BPA nám účty nabídla za naprosto astronomickou částku. Nereálnou na český trh i na jejich sledovanost. I kdyby částka byla šestinásobně menší, než nám nabídli, tak jsme schopni vybudovat skvělé sociální sítě s daleko větší sledovaností a větším dosahem,“ sdělil.

Prezident ČSLH Alois Hadamczik agenturu, která měla například vysílací práva k reprezentaci a obstarávala sponzory ledního hokeje, kritizoval už loni. Nejvíce vedení svazu vadí fakt, že chyběla kontrola činnosti nad BPA. Z interního auditu vyplynuly podle informací webu Lidovky.cz problematické finanční operace v řádu stovek milionů korun. Web Lidovky.cz rovněž ve čtvrtek uvedl, že se partnerstvím svazu a BPA zřejmě zabývá policie.

Pokračovat na celý článek