Počty předplatitelů streamovacích platforem v Česku zůstávají stabilní a nadále rostou. Oblíbené jsou zejména hudební streamovací platformy, které si předplácí více jak polovina mladých Čechů.
V nejmladší skupině dotázaných osob ve věku osmnáct až dvacet čtyři let využívá toto předplatné padesát tři procent z nich.
Z respondentů ve věkovém rozpětí osmnáct až pětašedesát let si hudbu předplácí čtyřiadvacet procent dotázaných, přičemž poslechovost nejpopulárnějších českých interpretů se pohybuje kolem milionu uživatelů za měsíc.
Nejmenší počet předplatitelů je ve věkové skupině padesát pět až pětašedesát let, kde jde o pouhých deset procent.
I přes vysokou inflaci a rostoucí životní náklady si pouze desetina uživatelů zrušila své předplatné v minulém roce, přičemž polovina z nich plánuje službu v budoucnu znovu předplatit.
V roce 2023 se dvacet devět procent Čechů ve věkové skupině osmnáct až šedesát pět let nově přihlásilo nebo obnovilo odběr některé z videostreamovacích služeb.
Nejoblíbenějšími platformami, na které Češi nejčastěji předplácí, jsou Netflix, Voyo, Disney+, Spotify a HBO Max, jak vyplývá z nového průzkumu digitálních spotřebitelských trendů, který zveřejnila poradensko-technologická společnost Deloitte.