11. květnaSvátek má Venku je 11 °C, Skoro Zataženo

Kdy mi doručíte balíky? zlobí se lidé kvůli zpoždění Zásilkovny. Firma připustila chyby

CNN Prima News Před 3 dny

Zásilkovna se zabývá rozvozem balíků a na českém trhu se jedná o jednoho z nejvýznamnějších hráčů. V poslední době se však potýká s problémy, zákazníci si na sociálních sítích stěžují na problémy s dodáváním zboží a zpožděním.

ČTĚTE TAKÉ: Gmail pod útokem. Hackeři zneužívají data lidí. Google chybu odmítá opravit, kritizuje expert

„Nevím, kde se najednou stal problém, že celá Zásilkovna upadá. Teď mnohem raději využívám služeb Balíkovny, kvůli rychlosti i ceně,“ napsala na sociální síti Facebook jedna ze zákaznic. „Už mám v Zásilkovně zaseklé tři zásilky. Je to už několik dní a nic se neděje,“ přidává se k ní další.

Společnost na stížnosti už reagovala. „Vážení zákazníci, upravujeme procesy na našich depech a nebudeme chodit kolem horké kaše – došlo k několika chybám, které v posledních dnech způsobily zpoždění v doručení zásilek asi o 2-3 dny, ve výjimečných případech i déle,“ stojí v jejich příspěvku na Facebooku.

„Moc nás mrzí, že na nás teď není spolehnutí a zároveň prosíme o trpělivost. Kolegové v provozu i v dalších týmech dělají maximum, abychom celou situaci napravili a zásilky zase doručovali rychle a spolehlivě. Děkujeme,“ dodává Zásilkovna.

MOHLO VÁM UNIKNOUT: Česko kempování v přírodě přímo nezakazuje, zahraničí často ano. Kde hrozí tučné pokuty?

Pokračovat na celý článek