Sobota 21. červnaSvátek má Venku je 10 °C, Jasno

Lidl ustoupil tlaku zákazníků. Po vlně kritiky ruší slevy určené jen některým nakupujícím

CNN Prima News Před 3 týdny

„Poté, co jsme od zákazníků obdrželi negativní zpětnou vazbu, rozhodli jsme se s okamžitou platností ukončit slevu v aplikaci Lidl Plus vázanou na domovskou prodejnu. Ve slevových nabídkách chceme jít cestou jednoduchosti. Zákazníkům budeme nadále nabízet slevy v různých formátech (v letáku, v aplikaci Lidl plus, v prodejně), ale v mnohem jednodušší podobě,“ řekla pro CNN Prima NEWS mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Putin přiměl Trumpa otevřít oči. Prezident USA má dvě možnosti, jedné se děsí celá Evropa

Obchodní řetězec původně přišel s praktikou, která zlevňovala zboží jen pro vybrané spotřebitele. Pro získání akční ceny nestačilo mít zákaznickou kartičku. Nakupující potřeboval mít nejen staženou aplikaci, ale ještě v ní musel mít označenou prodejnu jako oblíbenou. Pokud by takový jedinec navštívil jinou prodejnu, tak by slevu nezískal.

Více jsme o této praktice psali zde. Mluvčí spotřebitelské organizace dTest Lenka Stipcak k této strategii uvedla, že pokud někdo nakoupil zboží a nedostal slevu, tak může produkt vrátit. „Pokud se však spotřebiteli zdá, že jsou uvedené podmínky napsány malým písmem, tak se může jednat o nekalou obchodní praktiku. Proto bychom spotřebitelům, kteří nakoupili zboží a následně zjistili, že jim byla účtována jiná cena, než kterou očekávali, doporučili, aby zboží vrátili (odstoupili od smlouvy), popřípadě požadovali snížení ceny na úroveň slevové akce,“ uvedla pro CNN Prima NEWS Stipcak.

Pokračovat na celý článek