Při aplikování nativních reklamních produktů pro obsahový marketing, vycházíme ze zkušeností našeho amerického partnera, a to mediální společnosti CNN. Těžíme tak z ověřených a vyzkoušených formátů.
V jednoduchosti! Představte si graficky bohatou, interakcemi nabitou webovou prezentaci, která se přirozeně začlení do obsahové strategie webů FTV Prima, a která představí vaši společnost / produkt / službu či vše najednou. Navíc, díky této formě zpracování získá značnou pozornost čtenářů bez toho, aby obsah předem zavrhli jako „komerční sdělení“.
Co „PRIMA CREATIVE“ nabízí za možnosti obsahového marketingu?
- Speciální prezenční stránku na míru
- PR článek
- Nativní inzerát
- TV i online Reportáž
- Bannerovou crossmediální podporu
- TV upoutávky v rámci zpravodajského kanálu CNN Prima NEWS
Myslíte si, že vás čeká hodně práce? Naopak, vše připravíme a vyřešíme za vás
Řeknete nám, jaké téma chcete komunikovat a pokud máte jakékoli podklady, budeme za ně rádi. Následně se pustíme do práce. Navrhneme vám možnost prezentace a vše vám vysvětlíme, popíšeme a ukážeme. V případě, že s konceptem budete souhlasit, necháme připravit grafické podklady a opět vám je zašleme ke schválení. Finální fázi bude uvedení projektu k životu, přehledné shrnutí všech výstupů a radost z výsledku.
- O obsah se kompletně postaráme za vás. Vytvoříme texty, navrhneme grafiku a vše logicky pospojujeme.
- Po vašem schválení připravíme distribuční plán na všechny dostupné platformy. Od sociálních sítí po HbbTV, TV a weby. Vybírat budeme pečlivě, abychom zasáhli vybranou cílovou skupinu.
- Výhodou tohoto formátu je vzájemné propojení obchodních značek. Můžete si přímo vybrat projekt, jako například CNN Prima NEWS, Prima Fresh atd. nebo zvolit variantu propojení se značkou FTV Prima jako takovou.
- Nekonečná platnost vaší prezentace. Stránky budou stále aktivní i po skončení kampaně a kdykoli je lze propagovat novou kampaní či formou retargetingu.
* Nativní reklama
Ve spolupráci s klientem, který má možnost se na procesu podílet, nabízí tvorbu a distribuci propracovaného obsahu, a to jak ve formě článku, speciální webové stránky, reportáže atd. Čtenáře tento typ reklamy neruší a získané informace pro ně představují přidanou hodnotu. Automaticky z toho plynou výhody i pro klienty, kterým přidává na důvěryhodnosti o odpadají problémy spojené s bannerovou slepotou.