Operátor O2 měl kolem poledne opět problémy s mobilní sítí. Uživatelé z různých částí země hlásili problémy s voláním i datovými službami. Vyplývá to ze statistiky webu Downdetector. Operátor problémy zdůvodnil optimalizací výkonu sítě.
U O2 se však jedná již o třetí výpadek za krátkou dobu. V pondělí měli uživatelé problémy se do sítě vůbec přihlásit, v některých případech nešel mobilní internet, volání nebo posílání SMS.
„Aktuálně optimalizujeme výkon naší sítě, aby fungovala co nejlépe. V průběhu prací může krátkodobě trvat sestavení hovorů trochu déle nebo docházet k občasnému snížení rychlosti načítání dat,“ uvedla pro iDnes.cz Petra Javornická z tiskového oddělení O2.
Krátkodobé výpadky měl operátor i ve čtvrtek dopoledne. Jako důvod uvedl důsledky práce na nápravných opatřeních v reakci na výpadek z pondělí.
Kvůli softwarové chybě v pondělí postihl tříhodinový výpadek zhruba třetinu z pěti milionů zákazníků operátora.
Firma poté všem svým mobilním klientům nabídla odškodné v podobě poukazu 300 Kč na pořízení mobilních zařízení nebo příslušenství.
The post Třetí výpadek během jednoho týdne. O2 mělo znovu problém s voláním i datovými službami appeared first on Forbes.