„Je tu jediná autentická pravicová síla, a to jsou Motoristé sobě,“ nemusel Turek úplně přesvědčovat své spolupracovníky či blízké, kteří se sešli ve vyhlášené kavárně v centru Prahy.
Filip Turek byl lídrem Motoristů sobě v podzimních volbách do Evropského parlamentu. V koalici s hnutím Přísaha se deklarovaně pravicová strana svezla na vlně kritiky Evropské unie či Green Dealu až k překvapivému úspěchu a zisku dvou mandátů.
Devětatřicetiletý podnikatel Turek se jako milovník silných aut a závodění pasoval do role ochránce českého automobilového průmyslu.
ČTĚTE TAKÉ KOMENTÁR: Sešup Motoristů lemují rychlý Turek, hubatý Macinka i kritika Klause kvůli Rusku
Na sociálních sítích rád zdůrazňuje, že v Evropském parlamentu pomáhá vyjednávat mírnější podmínky pro výrobce aut či zvrátit zákaz prodeje aut se spalovacími motory, který má nastat v roce 2035.
Pokud by ale s kandidaturou do Poslanecké sněmovny uspěl, musel by místo europoslance podle zákona o volbách do Evropského parlamentu opustit.
Mluví se o velkém zásahu Filipa Turka na sociálních sítích, jeho pořady či rozhovory s ním dosahují na YouTube i milionových čísel sledovanosti.
V poslední době se ale spojuje negativní referování o něm kvůli rychlé jízdě na dálnici, jíž se sám chlubil právě na sociálních sítích, či přifukování své závodnické kariéry s poklesem preferencí Motoristů sobě.
Zároveň se jeho kandidatura zmiňuje jako klíčový prvek možného úspěchu Motoristů v parlamentních volbách 2025.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Lámat nad Motoristy hůl je teď zbytečné. Prospěla by jim ale změna, vysvětluje Macháček