Franšízová práva odkoupila společnost Smart Service vedená Konstantinem Kotovem a Andrejem Oskolkovem. Sortiment přitom zůstane stejný, dojde pouze ke změně názvů jednotlivých produktů. Nezmění se ani dodavatelé a pobočky, postupně je však v plánu rebranding do nového pláště zahrnující zejména odstranění loga amerického řetězce.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: ON-LINE: Ukrajinci zničili okupantům šest dronů. U Bachmutu pokračují tvrdé boje
„Jídla, která děláme, jsou úplně stejná jako v KFC,“ neskrývá v rozhovoru pro agenturu Reuters Kotov. „Původní restaurace amerického řetězce už bohužel otevřít nemůžeme, ale jsme povinni je podporovat. Kompletně nahradit bychom je po celé zemi chtěli do osmnácti měsíců,“ dodal.
Jedná se tedy o rozdílný přístup, než který měla k podobnému procesu značka McDonald's. Ta podle serveru Express uvalila přísná opatření na používání svých produktů, kvůli čemuž by mělo být pro ruskou náhražku prakticky nemožné dosáhnout stejné chuti jednotlivých výrobků.