Longevity? Za třicet let na trhu s vířivkami a bazény jsme zažili mnoho trendů. Pořiďte si spáčko, to vám vyřeší všechny pilíře dlouhověkosti. I to pronesla šéfka společnosti USSPA Kateřina Kadlecová na galavečeru Rodinné firmy v Litomyšli, kam Forbes pozval zástupce dvou stovek největších rodinných byznysů ze svého žebříčku.
Výrobce vířivých van a bazénů USSPA z Dolní Dobrouče letos slaví třicet let na trhu a ředitelka Kateřina Kadlecová považuje galavečer za zásadní. „Natolik zásadní, že se mi sem dnes podařilo dostat rodiče, nikdy jsme je na žádné takové akci neměli,“ řekla s úsměvem směrem k Petrovi a Hance Kolářovým, kteří v polovině devadesátých let firmu založili a položili jí pevné základy.
Na začátku tehdy stála i Kateřina, jež se věnovala tenisu a ve Spojených státech okusila, jak mohou právě vířivky pomoci sportovcům k regeneraci. Rodičům se podařilo rozjet byznys, který na poli výrobců orientovaných na spa patří k nejstarším v Evropě a ročně vykazuje obrat téměř tři sta milionů korun. Dnes firmu řídí Kateřina spolu s manželem Janem.
Manželé se neustále věnují inovacím, nedávno představili například kosmetickou značku Spaculture určenou speciálně na koupání ve vířivkách a bazénech, také vyvinuli vlastní rozvaděče, které dnes zahrnují i umělou inteligenci.
„Pokud máte vířivku třeba na chalupě, stačí do aplikace napsat: přijedu v pátek. Vana jde do útlumu, ale před vaším příjezdem začne vodu včas nahřívat a víc filtrovat. Na konci je skvělý zážitek, o který nám jde na prvním místě,“ popisuje Kadlecová.

Firma se snaží pozvednout i obec Dolní Dobrouč ve východních Čechách, kde sídlí. Zakladatel Petr Kolář tam za pomoci své ženy a druhé dcery Petry vybudoval a provozuje golfové hřiště, které vzhledem k umístění v podhůří Orlických hor patří k nejkrásnějším v Česku.
Před třemi lety také Kadlecovi koupili dobroučský Lidový dům. „Na tuto stavbu si místní před sto lety mezi sebou vybrali peníze a když ji splatili, tak jim to sebrali komunisté. My jsme si ji pořídili proto, aby byla zachovaná pro svůj původní účel, a to k setkávání lidí,“ říká Kadlecová, jejíž firma se tím zároveň neplánovaně pustila do podnikání v gastronomii.
V Lidovém domě provozuje restauraci, jež slouží i pro závodní stravování, a ve společenském sále pořádá různé akce jako divadelní vystoupení nebo plesy. Ačkoli sama přiznává, že v prvním roce provozu vychytávají chyby, přeje si jediné: aby byli hosté spokojení a hlavně aby si sem našli cestu místní.

The post Vířivka s umělou inteligencí? USSPA inovuje i po třiceti letech na trhu appeared first on Forbes.