Úterý 04. listopaduSvátek má Venku je 7 °C, Skoro Jasno

Z koníčku čtyř kamarádů úspěšný startup. Teď brněnský Usetiful kupují Američané

Forbes Před 8 hodinami

Brněnský startup Usetiful, který pomáhá firmám jako DHL, Zalando nebo Audi s digitálním onboardingem, kupuje americká společnost Fullstory. Transakce se pohybuje ve vyšších jednotkách milionů dolarů.

Čtveřice zakladatelů v čele s Ondrejem Dobiasem a Janem Alexandrem Janíčkem, kdy se k nim později přidali Michal Jurzykowský a Tomáš Maxmilián, vybudovala od roku 2018 globální byznys se 150 tisíci uživateli a ročními tržbami z předplatného kolem půl milionu dolarů (deset a půl milionů korun).

To vše se jim podařilo bez venture kapitálu. Startup Češi financovali pouze z vlastních zdrojů, kdy zisky reinvestovali.

„Posláním Usetiful je pomoci uživatelům naplno využít hodnotu jejich digitálních nástrojů. Spojením sil s Fullstory se nám odemyká možnost se posunout od poskytování skvělého onboardingu k dynamické podpoře na míru, kdy každý uživatel dostává tu správnou nápovědu v ten správný čas,” říká výkonný ředitel Usetiful Ondřej Dobias.

Usetiful pomáhá firmám s digitálním onboardingem, klienti z celého světa s její pomocí vytváří interaktivní průvodce, kontextové nápovědy a funkční dotazníky pro své aplikace.

Jeho konkurenční výhodou je přísný přístup k ochraně soukromí – na rozdíl od konkurence nesbírá data o koncových uživatelích, což oceňují zejména evropské firmy z regulovaných sektorů.

Americká softwarová firma Fullstory, která analyzuje chování uživatelů pro klienty jako Adobe, Duolingo nebo Pizza Hut, získá akvizicí nástroj na aktivní zlepšování zákaznické zkušenosti a znalost ve zpracování uživatelských dat při zachování jejich soukromí.

The post Z koníčku čtyř kamarádů úspěšný startup. Teď brněnský Usetiful kupují Američané appeared first on Forbes.

Pokračovat na celý článek