Středa 04. červnaSvátek má Venku je 17 °C, Jasno

Zahrál světový úder, přesto o bod přišel. Alcaraz ukázal netradiční gesto

Sport.cz Před 1 dnem
Souboj Carlose Alcaraze s Benem Sheltonem na Roland Garros nabídl parádní téměř tří a půl hodinou bitvu, na jejímž konci se z výhry 7:6, 6:3, 4:6, 6:4 a postupu do čtvrtfinále radoval Španěl. K vidění byla spousta dechberoucích úderů. S jedním takovým se na začátku druhé sady vytasil úřadující šampion French Open, jelikož ale porušil pravidla, sám umpirovému rozhodčímu prohřešek nahlásil a bod byl připsán soupeři. Moment najdete v přiloženém videu od času 0:32.
Pokračovat na celý článek