Zákaznice Jiřina si v Penny Marketu ve Slaném koupila vepřovou kýtu bez kosti, když ale přišla domů a vyndala nákup, zdál se jí zakoupený kus masa menší. Proto se rozhodla ho zvážit.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Potraviny ještě zlevní, předpověděla Večeřová. Vysvětlila, jaké podmínky je třeba naplnit
Na obalu produktu zakoupeného v obchodě bylo uvedeno 2,054 kilogramu. Ve skutečnosti však maso vážilo o polovinu méně. Jiřina se proto do obchodu vrátila. „Ano, je to naše chyba. Peníze určitě vrátíme,“ řekl prodejce Tomáš Peroutka.
Obchody prověří zboží i v jiných prodejnách
„V případě balených produktů nese dodavatel odpovědnost za správnost údajů uvedených na etiketě, a to včetně hmotnosti. V tomto případě se tedy jedná o jednoznačné pochybení dodavatele,“ řekl redakci CNN Prima NEWS mluvčí Penny Marketu Tomáš Kubík.
Nakupující Jiřina jednání obchodního řetězce ocenila. „Jsem velice ráda za omluvu a za to, že mi peníze vrátili a že se to bude řešit,“ doplnila.
Podle Kubíka teď prodejci prověří hmotnost daného produktu i v ostatních prodejnách. „Celou situaci budeme neprodleně řešit s dodavatelem,“ dodal mluvčí. Pokud by se měla podobná situace opakovala, mohlo by to dle prodejce vést i k rozvázání vztahu s dodavatelem.