Osobní vlak v zastávce vysadil cestující a rozjížděl se dál, když došlo k nárazu, který zcela zdemoloval lokomotivu nákladního vlaku a zadní vůz vlaku osobního. Přestože v té době byla již trať vybavena moderním zabezpečovacím zařízením, selhal lidský faktor. „Náraz byl tak silný, že se obě soupravy zastavily až o osmdesát metrů dále,“ citoval dobový denní tisk zprávu ministerstva vnitra.
ČTĚTE TAKÉ: Srážka autobusu s osobákem uzavřela silnici na Svitavsku. Pro zraněné letěl vrtulník
Při neštěstí zahynulo 12 cestujících, strojvedoucí z osobního vlaku a vlakvedoucí z nákladní soupravy. Právě jim byla připisována vina za neštěstí. Vyšetřování totiž prokázalo, že strojvedoucí na trať vyjel, aniž by zapnul pojistné zařízení, které by vlak v případě přehlédnutí červené návěsti automaticky zastavilo. Částečně se pak na nehodě podílel i tehdejší výpravčí ve stanici Praha-Libeň, který vlak i přes výstrahu pustil.
Zastávka u západního okraje Hloubětína na trati Praha-Kolín byla zprovozněna na začátku května 1882 a zrušili ji v roce 1976.
MOHLI JSTE PŘEHLÉDNOUT: Tragická nehoda na Brněnsku. Jeden mrtvý a dva zranění po srážce dodávky a vozu autoškoly