„Vyvinuli jsme multifunkční oblek, který chrání před mrazem. Kombinuje vodě a větru odolnou bundu se spacákem,“ vysvětluje Bas Timmer, nizozemský módní návrhář a zakladatel Sheltersuit Foundation. Jeho obleky teď zahřívají i lidi bez domova v Praze.
Sheltersuit získal mezinárodní uznání pro svůj inovativní přístup ke zlepšení podmínek lidí bez přístřeší v zimních měsících.
Od svého založení před deseti lety se značka rozšířila do desítek zemí napříč kontinenty – od evropských metropolí přes New York až po Sibiř. Ve všech lokalitách spolupracuje s místními charitativními organizacemi. V Praze je partnerem Arcidiecézní charita Praha, která poskytuje komplexní pomoc lidem bez domova prostřednictvím služeb azylového domu, nocleháren, denního centra a terénních služeb.
První distribuce proběhla na Kobyliském náměstí, kde Arcidiecézní charita Praha každodenně poskytuje teplou polévku lidem v nouzi. Celkem 80 speciálních obleků zde našlo své majitele za přítomnosti zástupců společnosti Kaizen Gaming, která dodávku obleků financovala.




„Jsme hrdí na to, že můžeme přispět těm, kteří to nejvíce potřebují, a darovat jim tyto speciální obleky, které spojují inovativní řemeslné zpracování s duchem dárcovství. Tento dar je víc než jen oblečení – jde o to nabídnout podporu a praktická řešení těm nejzranitelnějším a poskytnout jim teplo a bezpečí během drsných zimních měsíců,“ říká Ioanna Kozadinou, Corporate Responsibility Senior Manager ve společnosti Kaizen Gaming. Zaměstnanci firmy se osobně zapojili do distribuce teplé polévky během akce.
První reakce příjemců jsou pozitivní. „Je to mnohem lepší než běžný spacák. Měl jsem spacák do mínus 11 stupňů, ale toto je ještě teplejší. Hřeje mě to už teď,“ uvedl pan Marian, jeden z příjemců obleku.
„V Praze žijí tisíce lidí bez domova a během zimních měsíců je jejich situace kritická. Noclehárny a azylové domy mají omezenou kapacitu a nejohroženější jsou právě ti, kteří z různých důvodů služby nevyužívají. Pro ně může být Sheltersuit v mrazivých nocích doslova záchranou,“ vysvětluje Stanislav Fiala, ředitel Azylového domu svaté Terezie Arcidiecézní charity Praha.
Vznik Sheltersuitu má tragické pozadí. „Otec mého přítele zemřel na podchlazení poté, co se ocitl na ulici. Stačil jediný týden, a přestože se snažil najít pomoc v noclehárnách, nepodařilo se mu to včas,“ vzpomíná Bas Timmer na událost, která ho přivedla k vytvoření tohoto speciálního obleku.
Jeho projekt má i významný sociální přesah v místě výroby. V nizozemské továrně dostalo zaměstnání a spolu s ním i pomoc při integraci 50 uprchlíků převážně ze Sýrie a Ukrajiny.
O Kaizen Gaming | Betano
Kaizen Gaming je jednou z největších GameTech společností na světě. Se zaměřením na technologie a lidi se snaží neustále vyvíjet skvělý zážitek ze sázení, který nabízí prostřednictvím své vlastní technologie milionům zákazníků po celém světě. Cílem je bavit sportovní fanoušky prostřednictvím odpovědného hraní.
Kaizen Gaming vlastní prémiovou značku online sportovního sázení a her Betano, která má zavedenou pozici na 15 trzích po celém světě. Společnost v současnosti zaměstnává více než 2 700 lidí po celém světě.
Kaizen Gaming je oceňována jako přední hráč na globálním trhu sportovního sázení a her, přičemž samotná společnost získala několik ocenění, včetně rekordních pěti cen během jednoho roku na udílení EGR Operator Awards 2023 („Provozovatel sportovního sázení roku“, „Marketingová kampaň roku“, „Mobilní sportovní produkt roku“, „Interní produkt roku“ a „Provozovatel live sázení roku“).
Pro více informací navštivte Kaizen Gaming a Betano.
The post V suchu a teple. Speciální zimní obleky Sheltersuit poprvé pomáhají lidem bez domova v Praze appeared first on Forbes.