Úterý 20. květnaSvátek má Venku je 16 °C, Oblačno

Vyhrocené boje o extrémně zlevněné zboží v Praze končí. Kam se známý outlet stěhuje?

CNN Prima News Před 6 hodinami

Do prodejny tehdy zamířil velký počet zákazníků, což způsobilo dopravní komplikace ve štěrboholské obchodní zóně a jejím okolí. Outletová prodejna bude přestěhována do Olomouce kvůli tomu, že společnosti Lidl končí nájemní smlouva s provozovatelem Retail parku Štěrboholy.

ČTĚTE TAKÉ: Žil deset životů, to člověka trochu utěší. Kolečko a Vignerová vzpomínali na Jiřího Bartošku

„Novou vhodnou lokalitu se nám podařilo zajistit v retail parku Park&Shop Olomouc v ulici Kafkova. Obchodní zóna v Olomouci disponuje dostatečným množstvím parkovacích míst a dobrým dopravním spojením. V dané obchodní zóně již od roku 2022 funguje také klasická prodejna Lidl, která zůstane dál v provozu bez jakýchkoliv změn,“ uvedl Krula.

V outletové prodejně v Olomouci bude k dostání oblečení, nářadí, vybavení do domácnosti, hračky, obuv či pomůcky na cvičení a volný čas. Společnost Lidl nabízený sortiment každý týden doplní. „Olomoucká prodejna v průběhu června vystřídá outletovou prodejnu v Praze, kterou jsme v lednu letošního roku otevírali v Retail parku Štěrboholy. Projekt byl od začátku plánovaný jako dočasný, a proto byla nájemní smlouva uzavřena pouze na omezenou dobu,“ dodal Krula.

Pět logistických center pro řetězec

Lidl je největším obchodním řetězcem v Česku. Na tuzemském trhu provozuje 322 prodejen, které zásobuje pomocí pěti logistických center. Ve zkráceném účetním období od 1. března 2023 do 1. prosince 2023 dosáhl čistého zisku 3,1 miliardy korun a celkových tržeb 66,7 miliardy korun.

V účetním roce od 1. března 2022 do 28. února 2023 čistý zisk Lidlu ČR činil 5,2 miliardy korun a celkové tržby 84,4 miliardy korun. Lidl ČR na začátku předloňského prosince změnil svou právní formu z veřejné obchodní společnosti na společnost s ručením omezeným.

„Bitevní pole“ mezi regály

Prodejna se mimo jiné nechvalně proslavila potyčkami a hádkami zákazníků o výrazně zlevněné zboží. V druhé polovině letošního března zde došlo například na souboj o nově dovezené slunečníky za doprovodu urážek a pošťuchování.

Nátlak obrovského množství zájemců o zlevněné zboží zažil na vlastní kůži i redaktor CNN Prima NEWS. „Uhni, kanále! Nestůj uprostřed!“ ozývalo se z hloučku. Více se dočtete v reportáži.

MOHLO VÁM UNIKNOUT: Únik plynu u Rudolfina. Hasiči zasahovali u Mánesova mostu, šíření nebezpečné látky zastavili

Pokračovat na celý článek