Stanice získala značku známé americké zpravodajské televize díky smlouvě s divizí CNN International Commercial (CNNIC), která poskytuje licenci k používání označení CNN a k přístupu k obsahu a tvorbě programu v rámci celého portfolia stanice.
ČTĚTE TAKÉ: Novým prezidentem Asociace komerčních televizí je generální ředitel Primy Marek Singer
Zástupci mateřské značky CNN International zpravodajskou spolupráci s tuzemskou multiplatformou ocenili i na konferenci Money Money Money, kterou CNN Prima NEWS pořádala na konci dubna. „CNN Prima NEWS začala vysílat před pěti lety v průběhu pandemie covidu. Navzdory okolnostem se z platformy stal lídr na českém trhu díky profesionálním hodnotám, udržování etiky, odhodlání a obsahu,“ řekl řekl Kostas Oikonomou, viceprezident pro strategická partnerství v CNN International Commercial.
V běžném vysílání se kromě CNN Prima NEWS a ČT24 v minulosti vyskytly v České republice i další pokusy o celoplošnou zpravodajskou televizi. Například od června 2008 do ledna 2011 vysílala soukromá Z1, která se soustředila zejména na zprávy související s byznysem, nechybělo ale ani všeobecné a sportovní zpravodajství. Stanice, za kterou stála finanční skupina J&T a jež vznikla v rámci digitalizace pozemního vysílání, se ale nedokázala dostat do černých čísel.
MOHLI JSTE PŘEHLÉDNOUT: Nová aplikace CNN Prima NEWS. Nejrychlejší zprávy kdykoliv a kdekoliv i videa na pár kliknutí