Úterý 28. říjnaSvátek má Venku je 8 °C, Zataženo Déšť

Po chlapsku efektivní. Švédská značka přepisuje pravidla mužské kosmetiky

Forbes Před 4 hodinami

Chladné ráno, ticho, čistý vzduch. Severská příroda. Všechno má svůj řád, všechno funguje. Přesně to je EDO. Švédská značka, která navždy změnila svět mužské kosmetiky.

EDO je specialista na pánskou kosmetiku pro pleť, tělo, vlasy a vousy. Jejím základem je absolutní funkčnost a kvalita, lokální suroviny, udržitelnost i hluboký respekt k přírodě a sobě samotným. Jejím podpisem je pak místní výroba a ingredience pouze ze severské přírody – švédský oves, řepkový olej, konopné semínko, borůvka, mrkev nebo třeba rajčata. 

Jednoduchá a funkční rutina

Širokou nabídku EDO produktů najdete na gentlemanstore.cz. Vyzkoušet si můžete pleťové krémy pro normální i citlivou pokožku, peeling, sérum na kruhy pod očima, přírodní a maximálně funkční deodorant nebo třeba pastu na vlasy. V jejich portfoliu se objevují ale i trochu překvapení: inovativní tónovací krém (bronzer), toner a voda po holení v jednom nebo olej pro svěží a zdravou pleť, který vyhrál cenu Nejlepší švédský kosmetický produkt roku 2023. Samozřejmostí jsou i tělová mléka, sprchové oleje a produkty pro vlasy a vousy. 

Každý produkt obsahuje 96 až 100 % přírodních složek, je veganský a bez syntetických parfemací. Navíc se důsledně vyhýbá složitosti, celý sortiment je postaven na jednoduché a efektivní rutině, která naprosto odpovídá potřebám mužské pleti. 

Na trh EDO vstoupilo v roce 2022 jako svěží (a genderově neutrální) odpověď na „tvrdý chlapský“ design, agresivní až vulgární marketing a stereotypy běžné v pánské kosmetice. Za vznikem značky stojí pánové Danny Saucedo a Johan Lundell, kteří se rozhodli nabídnout alternativu k tomu, jak dnes většina kosmetiky pro muže vypadá a funguje. Jejich cílem bylo vytvořit kultivovanou, čistou, funkční a plně udržitelnou řadu produktů, která nebude nikoho nutit volit mezi designem, složením a účinností.

Péče, která dává smysl

Důkazem, že tihle Švédi jdou správným směrem a že jim sázka na jednoduchost, přírodní složení a funkčnost vychází, je i ocenění Male Product of the Year 2023 na Swedish Beauty Awards za pleťový olej Beam Me Up. Porotu prestižní soutěže zaujal nejen skvělým složením a lehkou texturou, ale i schopností chránit pokožku před účinky modrého světla a vnějšího prostředí.

Téměř všechny produkty EDO vznikají lokálně ve Švédsku, malá část pak v Itálii – jinde už ale zásadně ne. Důraz na udržitelnost a zkrácení dodavatelských řetězců je totiž pro značku stejně zásadní jako snaha o maximální kvalitu použitých surovin. Dokonce i obaly a etikety jsou Swedish-made.

EDO se nesnaží přepisovat kosmetická pravidla, ale vrací se k tomu podstatnému: k péči, která dává smysl a odpovídá na skutečné potřeby mužů.

Bezva Vlasy

Partnerem článku je společnost BezvaVlasy, největší nezávislý distributor profesionální vlasové kosmetiky v České republice působící i na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku nebo třeba Slovinsku. V síti prodejen a na eshopu BezvaVlasy najdete kromě vlasové EDO kosmetiky i široký výběr světově uznávaných značek: Wella Professionals, L’Oréal Professionnel, Schwarzkopf Professional, Kérastase, Matrix, Londa Professional, Goldwell, Olaplex a mnoho dalších.

Bezva Vlasy jsou navíc exkluzivním distributorem mezinárodních značek, jako je Dusy, Davines, Hair Company, ING, Cover hair nebo třeba Kyone a Tondeo. Kromě vlasové kosmetiky v jejich portfoliu najdete také parfémy, péči o pleť a další kosmetické produkty.

The post Po chlapsku efektivní. Švédská značka přepisuje pravidla mužské kosmetiky appeared first on Forbes.

Pokračovat na celý článek